Sampai jumpa Nederland, halo Indonesië! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Brit Verhoogt - WaarBenJij.nu Sampai jumpa Nederland, halo Indonesië! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Brit Verhoogt - WaarBenJij.nu

Sampai jumpa Nederland, halo Indonesië!

Door: Brit

Blijf op de hoogte en volg Brit

07 Oktober 2012 | Nederland, Amsterdam

Dag Nederland, hallo Indonesië!

Morgen gaat ons avontuur beginnen. Spannend, maar ook erg leuk. Om 13.20 stappen Marloes en ik het vliegtuig in. We zien op de heenweg maar liefst vier (!) vliegvelden. Namelijk Schiphol - München - Doha (Saoedi-Arabië) - Jakarta. Een rechtstreekse vlucht was ook mogelijk, maar als studenten hebben wij gekozen voor een voordeligere optie, haha.

In Jakarta hebben we een hotel geboekt voor 2 dagen. We kunnen dan een beetje wennen aan de warmte, de veranderingen, de stad bekijken en de treinreis boeken naar Yogyakarta.
In Yogyakarta gaat onze stage/minor/project op 15 oktober van start.

Op deze site zal ik jullie een beetje op de hoogte houden van mijn belevenissen.

Ik ga gauw verder met de allerlaatste voorbereidingen..

Liefs, Brit

  • 09 Oktober 2012 - 18:51

    Iteke:

    Ha lieve Brit,
    Leuk om je zo te kunnen volgen.
    Ik heb me aangemeld en ben benieuwd naar je ervaringen en verhalen.
    Fijn dat we zo makkelijk contact kunnen hebben.
    veel plezier en natuurlijk ook groetjes voor Marloes.

    Dikke kus, mam

  • 09 Oktober 2012 - 19:05

    Eric:

    Hey Brit,

    Goed aangekomen begreep ik van Stanley.
    Je zal wel moe zijn na zo'n lange reis.
    Veel plezier en succes en doe voorzichtig

    Karin en Eric

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Brit

Actief sinds 04 Okt. 2012
Verslag gelezen: 441
Totaal aantal bezoekers 16305

Voorgaande reizen:

20 September 2013 - 21 December 2013

`hard´ werken in Indonesië en Vietnam

08 Oktober 2012 - 15 Januari 2013

Indonesië en Thailand

Landen bezocht: